mandag den 1. oktober 2012

Dangens optur....og nedtur!




Dagens Sherlock og moment of the day er min nye cykellygte. Farven er perfekt til min cykel og det mest vidunderlige er, at den råder bod på min evige dårlige samvittighed over, at jeg har cyklet rundt uden, eller med meget ringe fungerende lygte indtil nu. Nice. 

Dagens nedtur bidrager cykellygten utroligt nok også til: Jeg betale cykelmanden, som havde to tænder i overmunden og lignede mest af alt en mus, de 99 kr som lygteparret kostede. Han giver mig kvitteringen og tilføjer "Og ja forresten så synes jeg lige, at du skal vide, at de lygter (dem jeg lige havde investeret i!) kun er lovlige indtil november. Til den tid vil det kun være fastmonterede lygter der er lovlige." 
Øh, tak for info - EFTER jeg havde købt og betalt?!?!?

Nå, min cykel og mine lygter vil være lykkelige lige indtil november så!