søndag den 18. november 2012

Flere ord bliver til ordsprog!

Jeg var til kursus på Børns Vilkår hele lørdagen. Mega kodylt spændende kursus! Uh la la!  Og kære P to the P, som du ved kan man jo ikke forlade BV uden at have drukket omtrent 4 liter te. Og det er jo god te de fodrer os med, eller i hvert fald semi-god te: Vi er jo ikke ude i standarder som Hvid Symfoni fra Perch! Har du mere tilbage af den? Kommer snart og drikker den. Nå, men semi-god te blev altså drukket i litervis igår og hurra for det, det var faktisk ikke hovedpointen i min beretning. Men tak for te, Børns V.

Og nu til det vigtige...
Det der slog mig i øjnene (findes det udtryk??) var de ordsprog, sayings, statements - kald dem hvad du vil, der fulgte med te-brevene. Jeg, der ellers er utrolig vild med netop disse genrer af sætninger, blev næsten helt overrumplet over, at min tepose forventede at jeg frontede disse store sayings på en ellers rolig kursus-lørdag. Altså, jeg syntes det var meget stærke sayings i forhold til deres placering forenden af en te-brevssnor! Hvad er din vurdering? Too much eller godkendt?