søndag den 23. september 2012

Sex eller sove med hænderne over dynen?

Sex Sex Sex.. Samleje Samleje Samleje.. Knalde Kneppe Pule... Bolle Bolle Bolle og dermed blev en fantastisk akt pludselig til noget spiseligt??!

Nå, men hvornår får man nok sex ?

Jeg er af den overbevisning, at det er et vigtigere og mere afgørende spørgsmål, hvis det er henvendt til folk i faste parforhold end hvis det er henvendt til single ladies and dudes. Allerede her vil nogen nok mene at jeg er aldeles forkert på den..!

Dagens grupperinger lyder altså på en segregation mellem single bastards og people in a homesafe relationship. Jeg vil byde ind med et svar til hver gruppe og svarene lyder som følgende:


          1. Hvornår har man sex nok, hvis man er solo?
Jo jo, dette kunne man lave en lang ligning ud af - hvis jeg da var et matematisk geni, hvilket jeg ikke er, hvorfor jeg blot vælger at bringe nogle af de parametre, jeg mener ville være afgørende, for en sådan ligning. Godt. Om man har sex nok som zolo, er jeg overbevist om, afhænger af, hvor meget adgang du har til det. Har du muligheder for et knald, men bruger aldrig billetten, så nej, så har du ikke sex nok. Bruger du derimod billetten en gang i ny og næ, og har en fest med det og husker alle din mors formaninger om beskyttelse!! Så har du fundet den gyldne sti. Den gyldne sti hvor du sikres, at beholde et godt ry og tilladelse til at k(n)alde dig selv et godt menneske med et naturligt festligt behov. Bruger du dog knaldebilletten ved enhver given lejlighed, stiger risikoen for, at du ender i bunken som hende eller ham den desperate, hende eller ham den billige ja, mænd KAN også være billige, man glemmer det bare nogen gange... Og du vil ikke bevæge dig på gyldne sti. Logisk.

          2. Hvornår har man sex nok, hvis man er i forhold?
Hm. Her må jeg tænke mig godt om.. Og så alligevel ligger svaret mig meget let: Meget! Man skal have meget sex, men hvornår er meget nok? Den er straks sværere. Jeg synes der skal skelnes mellem lyst og rent faktisk akt. Lysten til intimitet og kys, der eventuelt bliver til bol, skal gerne være tilstede hver dag eller i det mindste hver gang man er sammen. Om lysten så rent faktisk ender i det tidligere omtalte bol, er så lidt mindre vigtigt. Okay, en sludder for en sladder. Facts er, at har man ikke altid lyst til sin makker, er det for mig at se et faresignal, som man måske skal holde et vågent øje med. Jeg er ikke hankøn og siger ikke at man skal pule som kaniner blot man ser på hinanden, men lyst til hud mod hud og kys på kys skal være til stede - ubetydeligt om man har været sammen i 1 måned eller 100 år..

Giver dette mon mening ? Kan jeg mon konludere, at lysten er vigtigere end akten? Og hvis man har lyst, hvorfor ender det så ikke altid i akt? For hvis det ikke ender i akt, er det så fordi man ikke har lyst nok?? Nu er vi jo ude i et helt nyt facet af spørgsmålet! 


Knaldning er af høj vigtighed, nok er ofte og ofte er så tit man har lyst og har man ikke lyst så watch out! Nærmere kommer jeg det simpelthen ikke..

Og forresten, hvis ikke man ender i sex, så lad alligevel være med at sove med hænderne over dynen!



"Hvo intet vover intet vinder" - hvad ville du vælge: At satse eller play safe? Og du vælger selv indenfor hvilken kategori..




Ps. Elsker dit svar på sidespringet, dog skylder jeg dig lige forklaringen fra mine elever: "Et sidespring er når man springer sider frem i bogen. Så laver man huller og det siger Maria, at man ikke må!" Så ved vi det..