torsdag den 20. september 2012

Hvad er et sidespring...?!

Som svar på dit skønne spørgsmål:


Well.. Godt spørgsmål at åbne festen med. 
Sikke filosofisk du går til værks - jeg bliver jo helt tændt, eller noget...

Et lille link til gennemgranskning: 


Et sidespring, et sidespring. Jeg vil begynde med at sige, at jeg aldrig selv har prøvet et famøst sidespring. Alene det, at jeg ikke har prøvet det selv, gør det hele lidt mere spændende, og jeg vil påstå, at jeg dermed kan se mere klarsynet på fænomenet! 
Right?

En officiel definition på sidespring er ikke umiddelbar til at finde på nettet.. Men lad mig nu berige dig med, hvad jeg mener om denne sag: 

Et sidespring betyder i sin direkte betydning, at man hopper eller springer til siden. Der er tale om en forståelse af, i dette tilfælde et forhold, at man følger en lineær udvikling. Der er én vej frem, og det er ligefrem uden slinger i valsen! 
Uden at gå i gang med en større udredning af Vestens forståelse af et parforhold, så vil langt de fleste, som indgår et forhold i Danmark forvente, at man kun har en partner, og dermed kun hopper frem, ikke til siden!!

Jeg ved ikke med dig, men et sidespring er ikke helt lige så alvorligt som utroskab, vel? Jeg ved egentlig ikke hvorfor, men sidespring er uskyldige. Det er kun lige et hop til siden, og så tilbage igen. Egentlig meget befriende, at man tænker ud af boksen, og ikke holder sig på kyskhedens trivielle sti.. Men hvorfor er det så, at vi er så meget i mod det, eller de fleste af os er? Det er ikke til at svare på, men lige som vi er materalistiske når det kommer til gadgets, tøj og interieur, så vil vi også gerne eje og besidde vores partnere. Brude vi ikke bare slippe partneren løs, og lade denne gøre hvad det passer den? Så længe vi har det sjovt og dejligt sammen når man er sammen? 

Der er mange overvejelser, og det er så let, at negligere et lille sidespring - SÅ LÆNGE DET IKKE ER I DIT PARFORHOLD. Jeg kan love dig for, at jeg ikke tolererer sidespring som en integreret del af mit forhold. Når det er sagt, så ved jeg ikke hvor jeg står, hvis min kæreste kom hjem om fortalte, at han havde haft et sidespring.. 

Den tid den sorg.. 



Nok om sidespring - med mindre du ikke har fået nok..?!

Nu hvor vi er i denne genre, så kunne jeg godt tænke mig at høre dig om følgende:


Hvornår har man sex nok??