torsdag den 29. november 2012

HumOr? HumØr? Dagens råd..

Hvor er din te-beretning skønno, og virkelig passende nu ALLE varsler at vinteren kommer. Jeg har endnu ikke set noget der ligner et snefnug på min vej, men måske en dag det kommer.

Mens vandet til teen koger, skal man finde humoren frem, da vi ellers aldrig kommer igennem vinteren. Især januar og februar er the killers, hvis du spørger moi! Nå, vandet koger og koger og jeg har nu et par dage prøvet at finde frem til my kind of humor, da jeg ville indvie dig i den her på Pocketpen. Jeg er ikke kommet frem til andet end, hvad mine veninder - nok inklusiv dig, ville kategorisere min humor som: Mindre eksisterende! Forstået på den facon, at jeg er verdens dårligste storyteller, glemmer pointen i mine jokes og griner af "Tag jakken af knagen, så er du en knag......." - ja, okay ikke det bedst eksempel på far-humor, men jeg er sikker på, at du er HELT med på hvor jeg vil hen... Hvad jeg dog ikke har i humor, har jeg i grin og dermed humør. Jeg har utrolig let ved at grine og jeg er meget let smittelig: Griner andre, er jeg som oftest en af de første der griner med, der skal ikke meget til. Og så volumen. Hmm. Den er ikke lav i hvert fald. Tsk tsk, nogen må jo være dem der griner højest. Ha!

Jeg er altså helt vild med latter og jeg er virkelig vild med mennesker, der har let til latter. Mere grin med grin på og netop i disse te-måneder skal vi finde latteren frem til forreste række. Tak.

Opsummering af dagens råd: Grin jer ud af vinteren og hold humøret højt! Jubii!