fredag den 7. december 2012

Århus eller Aarhus og lidt sne

Jeg sidder på plads 45, vogn 82 IC Lyntog 55. Lyder det pænt poetisk? Hm. Ved nu ikke helt, men jeg er i hvert fald helt pjattet med det. På tur er jeg og på vej til Århus, som nu hedder Aarhus? Nå nå. Det må smilene selv finde ud af. Smilets By. Yearhouse.

Trods jeg kun er 3 togtimer væk hjemmefra, så er det nu lidt eksotisk anyways. Love it!

Apropos lidt love og eksotisk charme, så er jeg helt glad ved dit kære jule-indslag. Jeg synes det er vældig hyggeligt at du er lidt pyntesyg og jeg synes det er ekstra hyggeligt, at du finder sne fantastisk. Jeg kører med i din kane og elsker sneen på vores vej. Men sne som smukt fænomen er én ting, sne som en fællesskabsånd er en anden sag. Fællesskabsånd. Sne kan bare lidt hen i retning af det samme som en landskamp: Nu er sneen over landet og vi kommer alle for sent, brokker os og er inderst inde vilde med de undskyldninger om hygge, bolle(r) og te, som sneen fører med sig.

P til P, vi elsker sne!

Første billede er fra Københavns Hovedbanegårds loftsbelysning. Smukt. Og andet billede er et bevis på, at jeg 4real er på tur!