onsdag den 19. december 2012

Bilbo Baggins - hvem der bare havde vidst..


Kære Hobbit. Kære Bilbo B. 
Jeg er glad for dig. Du er med i en film lige i mit net. Jeg havde en lille episode forleden ang din film, som jeg dog lige vil fortælle dig om. Jeg er typen der er helt pjattet med at læse bag på film - og bag på bøger for den sags skyld. Jeg kan lide at vide lige nøjagtig nok, inden jeg skal se film i en popcornklædt uniform. Men da jeg så din film, anede jeg intet andet end noget med en bog der foregik inden de tre film om the precious something. Okay. Not gonna happen again! Jeg fattede jo på forhånd ikke, at der også er lavet tre styks om dig, så skuffet blev jeg kan jeg love dig, da jeg opdagede at man umuligt kunne mene at første film var incl. afslutning. Apropos forventningens løjerlige glæde, så ville jeg have haft bedst af at sætte mig ind i sagerne (læst bag på!) så jeg kunne have tilpasset mine forventninger. Okay. Når dette er nævnt - I love you a little, Mr Baggins!

The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
The Hobbit: There and Back Again (2014)

Se dem. Ikke i morgen, NU..