søndag den 2. december 2012

Søndag it is!


Ja, så blev det søndag - 1. søndag i advent, nu vi er i julesnakken. 

Jeg er interesseret i hvilke juletraditioner du og kærestemanden har? 
Og er de anderledes i år, nu hvor din lille pige er i verden? 

Jeg spørger, fordi jeg blev mindet om juletraditions-forskelle igår hos min kære veninde som havde pyntet op - lidt! Hun fortalte, at det var første år hun havde pyntet op og jeg kan godt forstå hende. Jeg har aldrig, siden jeg er flyttet hjemmefra, pyntet op andet end et kalenderlys og mine årsnisser som hele året er repræsenteret! Men jeg kender flere som ikke ville eksistere uden deres julepynt og jeg er overbevist om, at jeg selv ville rynke på næsen, hvis ikke min mor havde hængt en glaskugle op hjemme. Hm, kan man kalde det dobbeltmoralsk? Nå, men man er jo forskellig og det er ens vaner og traditioner også. Tænk over det.