torsdag den 10. januar 2013

Borrowed


Det startede med det runde spejl, bagefter urtepottekrukken. Jeg har i bedste mening lånt det nede i gården fra storskraldshjørnet. Men det må man ikke?? Hvad er det for en dum regel? Hvis nogen har besluttet sig for, at de ikke længere må eje det, hvorfor må jeg så ikke låne det på ubestemt tid? Det er da totalt skørt i en verden, hvor vi taler om, at vi leger for meget med "brug og smid væk"-mantraet. Jeg vil hermed rebelle og i protest fortsat låne min to (nye) yndlings låneting!

Forresten er det ekstra fine ved spejlet, at det er sløret - nogle ville kalde det ødelagt(!), i den ene tredjedel og det gør det virkelig brugbart til stemningsgenstand i min lille stue. Netop sådanne ting elsker jeg. Sjæl og uperfekt, som bliver perfekt i samspil med andet godt fra havet. Like.

TAK FOR LÅN!