onsdag den 14. november 2012

Ny lækkeristisk butik: MUNK

En lille update fra mig til dig.


I mit øjebliks fascination af at købe julegaver i virkelig god tid, stoppede jeg ved en lille butik på Christianshavn. MUNK hedder den.
I forlængelse af et tidligere indlæg som omhandlede glæden ved at give lækker viden videre, så skal viden om denne butik ud til hele Købehavn.
Lad mig gøre det kort - den er virkelig fin, og virkelig et besøg værd. Lad mig give dig fem gode grunde. Vær så artig:


  • Indehaveren er en sweetheart. Jeg fik lyst til at købe for meget mere end jeg råder over, alene fordi han virkede så sympatisk, imødekommende og varm!
  • De virkelig mange fine ting - ikke mindst holderen til dit helt eget iPhone vækkeur, plaiderne, tæpperne og møblerne.
  • Fede plakater, grafiske tryk mm. Uden at afsløre for meget, just in case, så endte jeg med at købe en julegave i denne kategori.
  • Inspirationsfaktoren! Jeg gik ud af butikken med en masse ideer til at forbedre mit eget lille hjem. Og hvis der er noget man ikke kan få nok af, så er det inspiration.
  • Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed;)






Need I say more?

Vi tager et smut forbi når vi ses igen - på min side af broen..
Jeg skal i hvert fald ned og købe flere julegaver. 

MUNK ligger på Torvegade 25, 1400 Kbh K

Selv tak:)

For facebooksiden Tryk her
For hjemmesiden Tryk her