torsdag den 15. november 2012

Vidunderligt VidunderLIV

Jeg fortsætter lige de fine informationer til borgeren her på vores lille PP-planet: Butikker på Christianshavn og Vidunderlivet i årerne. Ja tak. Alle kvindekøn født i 1985-92 må få gratis HPV-vaccine og jeg elsker det. Det er rigtig godt og jeg synes alle skulle få vaccinen. Uden at være ekspert, ved jeg, at der er chancer for at den hjælper alle. Men okay, jeg er jo ikke ekspert, så søg læge... Hmm...

Når det er gjort, så slå tilbage hertil og gå i tænkemode over hvor stor indflydelse det offentlige og fædrelandet har på vores gøren og laden, samt hvor endnu større betydning det har for netop vores gøren og laden at sagerne er gratis. Er det ikke utroligt? Det er jo ikke blevet mere anbefalelsesværdigt og bedre ved at det er blevet gratis, alligevel skulle der gratis til før man virkelig fik stukket et par danske pigearme. 

To spørgsmål opstår, har du fået HPV da det kostede dig selv, eller nu hvor det er gratis? ...Og smager et gratis måltid bare bedre??

Plastret. Jeg er pjattet med kampagnens navn: Veninder for Vidunderlivet